Általános Szerződési Feltételek
Üzletszabályzat
Ön a megrendelésének elküldésével a Szilágyi Zoltán Péter vásárlója lesz.
Az eladó adatai:
Kuckó-Vitál Szociális Szövetkezet
Adószám: 24852526-2-03
Erste Bank 11600006-00000000-80580469
Cégjegyzék szám: 03-02-100508
Cím: 6000 Kecskemét Nyár u.4
Telefon: 06-30-4883612
E-mail: vitalkuckobolt@gmail.com
A szerződés tárgya
Habran Zoltánné a Kuckó-Vitál Szociális Szövetkezet által vitalizalas.hu webáruház néven üzemeltetett internetes áruházában található valamennyi árucikk. A vásárolt áruk jellemzői az adott árucikkhez tartozó termékleírásból tudhatók meg. A termékleírásokat a gyártók és hazai forgalmazók bocsátották rendelkezésünkre, így ezek pontosságáért, ill. pontatlanságáért felelősséget nem tudok vállalni. Az árucikkek mellett található fotók szimbolikus fotók, az árucikkek csomagolása, megjelenése ettől eltérhet.
Vételár
A termékek mellett feltüntetett ár az adott árucikk bruttó vételára, amely már az általános forgalmi adót is tartalmazza. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért a nem vállalok felelősséget.
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. r vásárolni
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:
- Házhozszállítás (MPL futárszolgálattal)
- Posta Pont-on történő személyes átvétel
- Posta Csomagautomata
- Postán maradó
- személyes átvétel boltunkban
Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:
- banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)
- utánvét - (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a MPL futárszolgálat munkatársának)
- Fizetés egy Ön által kiválasztott Posta Ponton - átvételi helyen (a megérkezett bontatlan, sértetlen csomag ellenértékét készpénzben vagy bankkártyával tudja kifizetni. A bankkártyás fizetési lehetőségról az adott átvételi ponton előre tájékozódnia kell.)
- készpénz - (üzletünkben egy előre egyeztetett időpontban)
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 48 órán belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a Posta (MPL) futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítás: Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.
Ha tévedésből mégis mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, kérjük, jelezze Ügyfélszolgálatunknak a vitalkuckobolt@gmail.com e-mail címen vagy telefonon vagy a kiküldött visszaigazoló e-mailre válaszolva. Fontos, hogy a rendelést követően ezt haladéktalanul tegye meg, mert akár 1 munkanapon belül kézbesíthetjük a megrendelt termékeket!
Elektronikus úton kötött távollevők közötti szerződés
2014. június 13. péntek 0:00 órától az egész EU-ban egységes szabályozás lépett életbe az e-kereskedelemben. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján kötelesek a webáruházak a szerződési feltételeket alkalmazni. Törvényi tájékoztatási kötelezettségünknek eleget téve, az alábbi helyen érhetővé tesszük az idevonatkozó szabályozást:
Elállás joga
- A megrendelés átvételéről számítva Önnek 14 nap áll rendelkezésére, hogy indoklás nélkül elálljon a vásárlástól. Amennyiben elállási jogával élni kíván, kérjük ezen nyilatkozatát írásban, e-mailben vagy postai úton juttassa el ügyfélszolgálatunknak, amelyet visszaigazolunk Önnek.
- A vásárlástól való elállás bejelentéstől számítva 14 nap áll rendelkezésére, hogy a terméket visszajuttassa ügyfélszolgálatunk címére.
- A termék visszaszállítása és annak költsége a Vásárlót terheli, ezt átvállalni nem áll lehetőségünkben.
- A teljes vételárat a vásárlástól való elállás bejelentéstől számított 14 napon belül visszatérítjük, de ennek előfeltétele a termék megfelelő állapotban való visszajuttatása.
Az elállási jog alóli kivétel
A 45/2014. Kormány rendelet 29. § alapján az elállási jog nem gyakorolható romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, ill. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
Tekintettel arra, hogy termékeink többsége egészségügyi és higiéniai kategóriába tartozik, ezért felbontott csomagolású terméket nem áll lehetőségükben visszavenni.
Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés
A 45/2014. Kormány rendelet 15. § alapján a webáruház üzemeltetője köteles gondoskodni arról, hogy a fogyasztó a szerződési nyilatkozatának megtételekor kifejezetten tudomásul vegye, hogy nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után. Ha a nyilatkozat megtétele gomb vagy hasonló funkció aktiválásával jár, a gombot vagy a hasonló funkciót könnyen olvasható módon "fizetési kötelezettséggel járó megrendelés" vagy ennek megfelelő, egyértelműen megfogalmazott felirattal kell ellátni, amely jelzi, hogy a szerződési nyilatkozat megtétele a vállalkozás javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után. Ha a vállalkozás nem tett eleget e bekezdésben foglalt kötelezettségének, a szerződés semmis. A semmisségre csak a fogyasztó érdekében lehet hivatkozni.
Tájékoztató
6. A szerződéskötést megelőző tájékoztatás
11. § (1) Üzlethelyiségen kívül kötött szerződés és távollévők között kötött szerződés megkötését megelőzően a vállalkozás köteles világosan és közérthető módon tájékoztatni a fogyasztót:
- a vállalkozás nevéről, címéről, elérhetőségéről, ügyfélszolgálatáról és panaszkezeléséről
- a vásárlási folyamatról, rendelés visszamondásról, és visszaigazolásról
- a fizetési módokról, szállítási feltételekről és költségekről
- a vételárról és termékinformációról
- az elállás jogáról és annak módjáról
- a termékszavatosságra és jótállásra vonatkozó jogszabályi kötelezettségről
8. A szerződéskötésre vonatkozó formai követelmények távollévők között kötött szerződés esetén
14. § Távollévők között kötött szerződés esetén a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésében előírt tájékoztatást - világos és közérthető nyelven - a fogyasztóval közli, vagy azt a fogyasztó számára elérhetővé teszi az alkalmazott távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköznek megfelelő módon.
- szerződési feltételekről való előzetes tájékoztatás
- fizetési kötelezettséggel járó megrendelés
- fizetési módok
18. § A távollévők között kötött szerződés megkötését követően - ésszerű időn belül, de a termék adásvételére irányuló szerződés esetén legkésőbb az átadáskor, a szolgáltatásnyújtására irányuló szerződés esetén legkésőbb a szolgáltatás teljesítésének megkezdésekor - a vállalkozás tartós adathordozón visszaigazolást ad a fogyasztónak a megkötött szerződésről. A visszaigazolás tartalmazza a) a 11. § (1) bekezdésében meghatározott tájékoztatást, kivéve, ha azt a vállalkozás már a szerződés megkötése előtt tartós adathordozón a fogyasztónak megadta; és b) ha a fogyasztó a 29. § m) pontja szerinti nyilatkozatot tett, az erre vonatkozó visszaigazolást
9. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog
20. § b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
12. A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó elállása vagy felmondása esetén
23. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.
13. A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén
24. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. (2) A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.
14. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek
29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében; e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
Figyelmeztetés!
Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, nem rendelkeznek gyógyhatással, nem alkalmasak betegségek kezelésére, sem megelőzésére. Az étrend-kiegészítők élelmiszerek, így a jelölésükre (címkefeliratok, a címkén, csomagoláson található bármely jel, ábra stb.) és reklámozásukra az élelmiszereknél megfogalmazott általános előírásokat kell alkalmazni. Ennek megfelelően a termékek jelölése, megjelenítése és hirdetése nem állíthatja vagy sugallhatja, hogy az étrend-kiegészítő betegségek megelőzésére, kezelésére alkalmas, vagy ilyen tulajdonsága van. Kérjük, a gyártók leírásainak és reklámjainak olvasásakor ezt vegyék figyelembe!